2008 m. sausio 3 d., ketvirtadienis

Švenčiu šią dieną


Išblėso šiandien viskas, ką

Norėjau pasakyt..

O, kaip surast žodžius ir kaip išreikšti Tau,

Kaip stipriai palietei mane, nes Tu

Kaip kasmet randi mane toj vietoj, tuo laiku, prieš pat Naujus..

Tik dėl širdies kietos ne taip arti Tavęs einu, kaip eit norėčiau...

Priegiesmis

Ir pirmąkart,

Kai atmerkei akis,

Ar žinojai – Gelbėtoju mano būsi,

Ir kai pirmąkart

Atsidusai,

Ar žinojai – amžiams pasikeis pasaulis.

Ir kai pirmąkart,

Tu atmerkei akis,

Ar žinojai – Gelbėtoju mano būsi,

Ir kai pirmąkart

Atsidusai,

Ar žinojai – amžiams pasikeis pasaulis.

Ant kelių prieš tave krentu

Sudužusia širdim ..........

Nes šiandien aiškiai supratau -

Tu atėjai atrast mane...

Bridge

Pažvelk tik... tikrai taip...

Vaikelis mane išgelbės..

Viltis tik... širdy liks,

Gimei Tu, kad gyvenčiau aš

Priegiesmis

Ir aš šiandien džiaugiuos: Gimei!

Gimei, kad mirtum Tu

Kad vieną dieną

aš galėčiau šaukt Tave

Gelbėki, meldžiu, mane...

Gelbėki, meldžiu, mane

1 komentaras:

Gediminas&Rita rašė...

Šaunu... Nesustokite...